wtorek, 27 listopada 2012

Krewetki z masłem i pietruszką

      Dzisiaj bardzo podstawowy przepis na przyrządzenie pysznych krewetek. Jego prostota jest dużym walorem tego dania, ponieważ takie krewetki smakują najlepiej. Są delikatnie podsmażane na masełku z dodatkiem dużej ilości pietruszki. Dla nadania krewetkom charakteru można także dodać do niego czosnek lub podać z grzankami z czosnkiem. Moje podałam z nasi goreng, na który przepis podawałam wcześniej :)


    SKŁADNIKI ( na 2 porcje):
      -  250 g mrożonych, gotowanych krewetek
      -  1/4 dobrego masła (najlepiej osełki)
      -  garść natki pietruszki
      -  2 ząbki czosnki (opcjonalnie)
      -  szczypta soli
















      SPOSÓB PRZYRZĄDZENIA:

      Krewetki rozmrozić. Na patelni roztopić masło. Dodajemy krewetki i smażymy 3 minuty. Dodać posiekaną natkę pietruszki i smażymy jeszcze 2 minuty. Opcjonalnie chwilę przed końcem smażenia dodać przeciśnięte przez praskę ząbki czosnku. Posolić do smaku.

      2 komentarze:

      1. wyglada smakowicie ,chetnie spróbuję ..

        OdpowiedzUsuń
      2. muszę pokazać ten przepis memu mężowi który obiecuję że mi zrobi krewetki od co najmniej roku tym razem może się doczekam :)

        OdpowiedzUsuń