piątek, 25 października 2013

Konkurs Makaronowa Jesień - wyniki!

Konkurs Makaronowa Jesień dobiegł końca. Czas zatem na ogłoszenie wyników, a nie można tego zrobić w lepszym czasie niż w Światowym Dniu Makaronu :) Bardzo dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie:) Dostałam od Was dużo wspaniałych jesiennych inspiracji wykorzystanych do przygotowania makaronowych dań. Jedni inspirowali się kolorami, a inny typowymi jesiennymi składnikami.  Makaronowe dania główne, zupy oraz desery .... każde z nich bardzo jesienne i zapewne bardzo smaczne, ale dwa z nich na dłużej przyciągnęły moja uwagę :) 
Nagroda, czyli zestaw 18 produktów marki Lubella wygrywają:
 
1.  Edyta Bracka za wspaniałą makaronową sałatkę w cytrynowych koszyczkach
 
Inspiracja: "Jesień to magia barw. Inspiracją do stworzenia sałatki były kolory jesiennych  liści. Dlatego w moim daniu dominują odcienie żółci, czerwieni i zieleni :)"
 
 
 
 2. AnnJank, autorka bloga http://pokochajgotowanie.blogspot.com za jesienny makaron w sosie dyniowym!
 
Inspiracja: "Jesienią zawsze w mojej kuchni gości dynia, dlatego tym razem przygotowałam ją w dość nietypowy sposób, a mianowicie użyłam ją jako bazę do sosu, który podałam z makaronem. Kolorystyka tego dania przypomina mi jesień, kiedy to liście zmieniają barwę na pomarańczowo-żółtą, gdzie niegdzie z pozostałościami zieleni, którą u mnie odzwierciedlają uprażone pestki dyni, wyglądające jak spadające liście". 
 
 

Zwycięzcom serdecznie gratuluję i proszę o przesłanie maila z adresem, na który ma być dostarczona nagroda.  

2 komentarze: