wtorek, 21 lutego 2012

Konkurs Walentynkowy Dilmah- wyniki!

      Przyszedł czas na ogłoszenie wyników Konkursu Walentynkowego Dilmah na afrodyzjak z dodatkiem herbaty. Jednak najpierw chciałam podziękować wszystkim osobom, które dołączyły do wspólnej zabawy i przesłały propozycję przepisu. Dostałam od Was bardzo dużo ciekawych przepisów, a nawet wiersze! Wszystkie jednak łączyło jedno- miłość do herbaty :) Zgodnie z zasadami konkursu spośród nadesłanych przez Was propozycji na walentynkowy afrodyzjak wybrałam trzy, które sama przygotowałam i oceniłam. Wszystkie zostały opublikowane na blogu. Są to:




         Każdy z nich wyjątkowy i bardzo smaczny. W każdym można się zakochać od pierwszego kęsa :) Jednak jeden z nich skradł moje serce na dłużej.  Porcelanową filiżankę i spodek z logo Dilmah oraz Herbatę Dilmah A gift of the finest tea on eart otrzyma Zuzanna Mec za przepis na herbaciane naleśniki brulee!  
Myślę, że nie wytrzymam całego roku, żeby ponownie je przygotować, bo już słyszę głosy zza drzwi ... "Kiedy znowu zjemy te pyszne naleśniki z orzechami i herbatą?" ;)

     Wszystkim uczestnikom jeszcze raz dziękuję, a zwycięzcy gratuluję!  I pamiętajcie, dodatek herbaty zamieni, każdy przepis w niezapomniane danie :)

1 komentarz:

  1. O ranyyy :D Strasznie dziękuję i ciesze się, że moje ukochane herbaciane naleśniki znalazły nowych miłośników. No i dziś dzień naleśników! My na kolacje też jedliśmy własnie je! Pozdrawiam gorąco:D

    OdpowiedzUsuń